Kontakt |
|
Měna / EUR | Košík 0

FAQ

Co mám dělat, v případě že mám problém?
Máte-li jakýkoliv problém týkající se využívání našich služeb, či webových stránek, kontaktujte nás prosím na tel.číslech: +420 553 623 046, +420 608 883 757, nebo na e-mail 
info@dumhudby.cz

Jak bude zpracována má objednávka?
Jakmile si vyberete požadované zboží, vyplníte potřebné údaje a dokončíte svou objednávku, zapíše se tato do naší databáze a vy obdržíte automatické potvrzení vaší objednávky. V tuto chvíli je již objednávka v rukou našeho týmu, který pokud jde o zboží, které je skladem (což je viditelně označeno), bude, pokud to je možné, realizová ještě téhož dne, nejpozději však do 24 hodin. Objednávky přijaté v pátek po druhé hodině odpolední a o víkendu budou realizovány až v pondělí následujícího týdne. V případě, že jste objednali zboží, které není skladem (označeno jako zboží "na objednávku", nebo "objednáno"), budete informováni o podmínkách a termínu dodání vámi objednaného zboží. Vámi objednané zboží, je vždy opatřeno veškerou potřebnou dokumentací, tj. dokladem o zaplacení, který slouží zároveň jako záruční list (není-li uvedeno jinak), platným českým návodem a případně další nezbytnou dokumentací.

Jste opravdovým kamenným obchodem?
Ano jsme. Firma začala jako obchod s hudebními nosiči v pronajatých prostorách v centru města Opavy. V roce 2000 se firma přestěhovala do nových prostor v centru města, na ulici Kolářská. Postupem let kdy do firmy přišli mladí, nadšení hudebníci, kteří přijali filozofii firmy, ve které se bez výhrad snažíme sloužit svým zákazníkům, došlo k další velké změně a firma se přesunula do současných prostor na ulici Ratibořské v Opavě.

Náš kolektiv je kombinací starších a mladých hudebníků, kteří svorně chtějí dát zákazníkovi o něco více, než je běžné. Máme nejen stovky zákazníků po celé České republice, ale i velké množství zákazníků ze Slovenska, Polska a ostatních Evropských zemí. Naše pracovní nasazení a etika nám dovolila zorganizovat obchod, do kterého se zákazníci rádi vracejí a projevují nám tak důvěru. Naše zboží prodáváme jak v kamenném obchodě v Opavě, tak prostřednictvím telefonických objednávek, nebo prostřednictvím našeho webu
www.dumhudby.cz. Smyslem naší práce je poskytnout zákazníkovi co nejkvalitnější službu bez ohledu na to jakou formou nás osloví.

Abychom byli schopni nabídnout opravdu co nejkvalitnější služby, byli jsme ochotni znovu kompletně přestěhovat celý obchod na ulici Ratibořskou v Opavě - Kateřinkách a připravit tak zákazníkovi místo s velkým výběrem nástrojů a s možností si vše prohlédnout a vyzkoušet. Veškerou prezentaci v samotném obchodě i na našich webech bereme velmi vážně a usilujeme o to, aby každý zákazník procházející našimi obchody (kamenným i virtuálním), odcházel co nejvíce spokojený. Rovněž velmi stojíme o to, aby v případě, když není zákazník s naší prací na 100% spokojen neváhal a tuto zkušenost nám jakoukoliv formou sdělil.

S kým obchoduji?
Drumcenter.cz / Dumhudby.cz jsou tvořeny týmem muzikantů a zkušených obchodníků, kteří chtějí nabídnout trvale o něco více, než jen běžným standardem. Majitelem firmy je Zbyněk Raab, právní forma podnikání fyzická osoba, IČO: 09178325 DIČ:CZ8406205423

Jaký volíte způsob dopravy zboží?
Využívané dopravní společnosti v rámci České i Slovenské republiky: DPD nebo Česká Pošta, v rámci ČR je doprava zboží v prodejní hodnotě vyšší než 3.000,-Kč ZDARMA. Ke zboží v ceně do 3.000Kč včetně DPH (v součtu všech položek nákupu) je přičteno dopravné ve výši 149 Kč (DPD), nebo 199,-Kč (Česká pošta). V rámci dodání na Slovensko je doprava zboží v prodejní hodnotě vyšší než 5.000,-Kč ZDARMA. Pro zboží do 5.000,-Kč včetně DPH (v součtu všech položek nákupu) je přičteno dopravné ve výši 299 Kč (jednotná cena pro DPD i poštu).

Škody vzniklé při přepravě 
Vždy při převzetí zásilky pečlivě zkontrolujte, zda-li nedošlo k viditelnému poškození obalu. V případě, že bude přepravní balení evidentně poškozeno, trvejte na otevření zásilky v přítomnosti řidiče / kurýra přepravní společnosti, který vám zásilku doručil a také na sepsání protokou o doručení zásilky, jejíž balení bylo poškozeno. Veškeré zboží je pojištěno, důležité je případné poškození obsahu zásilky neprodleně nahlásit. Kontaktujte nás na emailu
info@drumcenter.cz nejpozději do 3-pracovních dnů ode dne převzetí zásilky od dopravce. V případě reklamace zachovejte i obal, ve kterém jste zásilku obdrželi. Při nedodržení těchto podmínek nemůžeme nést odpovědnost za poškozený obsah zásilky.

Je skladovost zboží ve vašem on-line obchodu aktuální?
Ano, veškeré zboží, které najdete v naších webových obchodech Drumcenter.cz a Dumhudby.cz a je viditelně označeno, že je SKLADEM, máme fyzicky k dispozici a je k vidění a vyzkoušení v naši kamenné prodejně na ulici Ratibořská 95, Opava. Aktualizace celého sortimentu našeho obchodu probíhá každých 24 hodin. V případě že je z naší nabídky prodána významnější položka (netýká se drobností jako blány, šroubky, trsátka, struny), je tato z webu stažena ihned.

Co mám dělat v případě, že nejsem spokojen s mojí objednávkou?
Vaše spokojenost s našimi službami je pro nás zásadní, a proto se budeme v případě vaší nespokojenosti, zabývat vašim případem tak, abychom co nejrychleji a nejlépe docílili vaší spokojenosti. Pokud budete mít jakékoliv připomínky, nebo znepokojení týkající se Vaší objednávky, neváhejte nás prosím kontaktovat.

Při mimosoudním řešení sporů má zákazník právo se obrátit na třetí stranu, kterou je Česká obchodní inspekce www.coi.cz

Zasíláte zboží také mimo území České Republiky?
V současné době pro nás není problém zaslat zboží do jakéhokoliv členského státu EU. Veškeré podmínky týkající se zasílání zboží do zahraničí je nejlépe prodiskutovat telefonicky, nebo e-mailem.

Jak sledovat stav mojí objednávky?
Při expedici každé objednávky, nebo její části, obdrží objednavatel na e-mailovou adresu, uvedenou v objednávce, informaci o odeslání zboží, včetně odkazu pro možnost její sledování.
 
Jaké je číslo vašeho bankovního účtu?

Máme účet u České spořitelny a.s., číslo účtu: 5902788389/0800, variabilní symbol = číslo vaší objednávky, nebo číslo faktury.
Pro Slovenskou republiku máme účet také v Eurech: 2095408293/0800, variabilní symbol = číslo vaší objednávky, nebo číslo faktury.

IBAN: CZ16 0800 0000 0020 9540 8293 BIC: GIBACZPX